06-07-08. Japan Classic Sunday 2008.

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

06-07-08. Japan Classic Sunday 2008.

Bericht door MarcoTwo »

UITNODIGING JAPAN CLASSIC SUNDAY 2008.
Datum: zondag 6 juli 2008
Lokatie: Café Restaurant De Prinsenhof, Barneveldseweg 16, 6741 LK Lunteren.
Inrijden: 10:00-12:00 uur.

Net als in 2005, 2006 & 2007 nodigt de Toyota Automobiel Club Nederland collegaclubs uit voor een gezamenlijk evenement. Het idee is ontstaan omdat vaak de klassiekers en youngtimers bij reguliere clubmeetings wat ondersneeuwen tussen de moderne merkgenoten en vaak is het bij de andere Japanse merken niet anders. Het parkeerterrein van De Prinsenhof biedt voldoende ruimte om de bolides goed neer te zetten en wat standhouders kwijt te kunnen.
Het recept is een ‘stameeting’ en een ‘rijmeeting’. ‘s Middags is het mogelijk om een leuke toerrit te rijden door de schitterende omgeving van de Veluwe. Er zullen wat publieksprijzen uitgereikt worden later die middag.

Entree: € 6 per auto, ongeacht het aantal inzittenden.
Wat krijg je daarvoor:
- Twee consumptiemunten die bij De Prinsenhof in te wisselen zijn voor koffie, thee of frisdrank.
- Een informatieset met de routebeschrijving voor de toerrit en het beoordelingsformulier.
- De mogelijkheid om een prijsje te winnen.
- een aandenken in de vorm van een vaantje (zolang de voorraad strekt).

In principe is het meetingterrein voor de klassiekers en youngtimers en een beperkt aantal echte achterwiel aangedreven sportwagens. Clubgenoten met moderner materiaal zijn natuurlijk ook welkom, zij (en de andere bezoekers) kunnen op het naastgelegen weiland parkeren. Mocht later nog plaats op het meetingterrein beschikbaar zijn, dan kunnen de overige (sport)wagens bij elkaar gaan staan.

Programma:
10:00-12:00 uur Inrijden
13:00-14:30 uur Starten toerrit (vrijwillig)
16:00 uur Prijsuitreiking + napraten
17:30 uur Einde Japan Classic Sunday 2008

Routebeschrijving:
Vanaf zowel de A1 als de A12 de A30 nemen. Op de A30 afrit 3 Lunteren nemen en de borden richting Lunteren volgen. Linksaf richting centrum. Deze weg blijven volgen, door het winkelcentrum heen (Dorpsstraat), rotonde rechtdoor (Barneveldseweg). De Prinsenhof zit rechts.

Deze dag zal mede mogelijk gemaakt worden door www.marotaxaties.nl en BEUM-Elektro. Op deze dag is het ook beperkt mogelijk om voor het scherpe tarief van € 80 uw auto te laten taxeren. Voor meer informatie zie de bovenstaande link. Tijdige aanmelding is nodig!

Alle aktuele info is op www.tacn.nl te lezen. Vanaf april 2008 kunt u al aanmelden via marco@tacn.nl met de volgende gegevens: volledige naam, type auto, aantal personen en club.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Dit is de juiste versie!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Sfeerimpressie van vorig jaar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het volledige verslag is hier te vinden (beeldmateriaal spreekt wat meer aan, vandaar een paar foto's): http://www.tacn.nl/Meetings/JCS2007/JCS2007.htm
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
ROB-E
Berichten: 2505
Lid geworden op: 02 apr 2007, 23:05
Type MR2: AW11

Bericht door ROB-E »

als er dan toch geen ITT komt...

haha nee was de vorige keer ook weer dik gezellig!
dus ben wel weer aanwezig!
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

You're welcome.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Waarschijnlijk zijn wij ook weer hier aanwezig :)
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
boschman

Bericht door boschman »

waarschijnlijk ben ik er dit jaar ook weer. hopelijk nu wel met mijn MR2
Joe

Bericht door Joe »

Vorig jaar was het ook al erg gezellig bij het Internationale Toyota Treffen in Venlo (ook van de TACN), dus ik ben zeer waarschijnlijk weer van de partij :) Een mooie gelegenheid om mijn relatief nieuwe Roadster eens aan andere liefhebbers te laten zien, en hopelijk ook om eens plaats te nemen in een Supra.
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

SuperTwo + CKCS
Rob-E
Barra
Boschman
Joe

onder voorbehoud van mooi weer, geen turbo issues en nog meer van dat soort blabla excuusjes om niet te hoeven komen ;)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Je vergeet mij en CKCS nog.:P
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Joe schreef:Vorig jaar was het ook al erg gezellig bij het Internationale Toyota Treffen in Venlo (ook van de TACN), dus ik ben zeer waarschijnlijk weer van de partij :) Een mooie gelegenheid om mijn relatief nieuwe Roadster eens aan andere liefhebbers te laten zien, en hopelijk ook om eens plaats te nemen in een Supra.

Ik ga deze gebroeders maar eens uitnodigen:


Afbeelding

Afbeelding
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Joe

Bericht door Joe »

SuperTWO schreef:Ik ga deze gebroeders maar eens uitnodigen:

Afbeelding
Hopen dat je ze kunt overhalen dan, want als ik alleen al op de foto zou mogen met deze schoonheid zouden ze van mij een héél gelukkig mens maken :lach:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ik heb er in gezeten (niet gereden overigens i.v.m. tijdsdruk).:P

Ik zal mijn best doen.

Wel even belangrijk (er zal nog een officiëlere tekst volgen over een tijdje) is dat de ouwetjes (waar het om draait) de absolute voorrang hebben.

Het is zeker niet de bedoeling een tweede ITT o.i.d. van te maken! Dus Alles wat 15+ is, is van harte welkom (bij voorkeur niet te veel polyester aanhangsels) plus de unieke automobielen (NSX, Supra JZA80, Cosmo, RX-7 FD, 3000GT, de dreamcars dus).

Voor het jongere en (teveel) tuningspul is er een enorm parkeerweiland. Mocht er later nog plek over zijn, kan er in overleg altijd nog het terrein op gereden worden.

Dit om de klassiekers en youngtimers niet onder te laten sneeuwen (dé reden om een aantal jaar geleden met het JCS te beginnen, náást het ITT) en de welverdiende volle aandacht te geven. Meer kwaliteit dan kwantiteit, zeg maar.

Voor de 'tjoeners' is er Lelystad (MR2 Club Nederland) en in september Venlo (Toyota Friends Limburg).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Joe

Bericht door Joe »

SuperTWO schreef:Wel even belangrijk (er zal nog een officiëlere tekst volgen over een tijdje) is dat de ouwetjes (waar het om draait) de absolute voorrang hebben.

Het is zeker niet de bedoeling een tweede ITT o.i.d. van te maken! Dus Alles wat 15+ is, is van harte welkom (bij voorkeur niet te veel polyester aanhangsels) plus de unieke automobielen (NSX, Supra JZA80, Cosmo, RX-7 FD, 3000GT, de dreamcars dus).

Voor het jongere en (teveel) tuningspul is er een enorm parkeerweiland. Mocht er later nog plek over zijn, kan er in overleg altijd nog het terrein op gereden worden.

Dit om de klassiekers en youngtimers niet onder te laten sneeuwen (dé reden om een aantal jaar geleden met het JCS te beginnen, náást het ITT) en de welverdiende volle aandacht te geven. Meer kwaliteit dan kwantiteit, zeg maar.

Voor de 'tjoeners' is er Lelystad (MR2 Club Nederland) en in september Venlo (Toyota Friends Limburg).
Dat kan ik begrijpen, en 1.8 uit 2000 is toch eigenlijk nog net geen youngtimer. Al ben ik absoluut geen 'tjoener', mijn MR2 is zelfs tot op de kleinste schroefjes origineel. Dit misschien in tegenstelling tot veel leden hier, maar da's nu eenmaal hoe ik een auto toch het liefste zie (hopende dat ik me niet hoef voor te bereiden op een kogelregen aan boze reacties trouwens :X).

De ITT 07 was de eerste Toyota / Japanse auto meeting die ik bezocht, maar ik vond er niet helemaal wat ik zocht: ik ben dus toch wat meer een liefhebber van overwegend 'standaard' auto's, vandaar dat het idee van deze Japan Classic Sunday mij nogal aansprak. Daarom denk ik ook dat ik er sowieso wel bij zal zijn, al is het maar voor die Supra en de toerrit.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Komt wel goed hoor, denk ik. Als de jongere (sport) wagens maar niet overheersen.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Over een paar weken is Japan Classic Sunday 2008 een feit!

Ondanks het ontbreken van veel tijd om het evenement wat extra aandacht te geven, zitten we qua (per e-mail ontvangen!) aanmeldingen op dit moment toch al op een stuk of 40 auto's. Dat zullen de komende weken flink meer gaan worden, zolang de auto's maar binnen de doelgroep vallen (bezoekers zonder doelgroep auto hoeven geen mailtje te sturen) en het maximum niet bereikt wordt. We verwachten zowiezo nog een flinke toeloop (bulkaanmelding) vanuit België, Duitsland en Engeland.

Hopelijk treffen we hetzelfde topweer als vorig jaar en met de gezellige sfeer zit het ook goed.

Check voor meer informatie www.tacn.nl en vergeet je niet aan te melden!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Missy_Maaike schreef:SuperTwo + CKCS
Rob-E
Barra
Boschman
Joe

onder voorbehoud van mooi weer, geen turbo issues en nog meer van dat soort blabla excuusjes om niet te hoeven komen ;)

Kan iedereen zijn aanwezigheid nog ff bevestigen?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

De aanmeldingen voor Japan Classic Sunday 2008 lopen goed door!
Op dit moment zitten we al over de 70 auto's heen en de komende twee weken zal het snel gaan. Pas begin juli kan ik e.e.a. weer bij gaan werken.

Inmiddels hebben zich al echt leuke auto's zich aangemeldt. Denk hierbij aan een Mazda Cosmo, Honda's S2000, waaronder de 550 pk rode S2000 Turbo die nu in AutoMaxx Magazine staat, etc.

We hebben weer ruim genoeg vaantjes als aandenkens besteld en voor elke doelgroepklasse (Classic, Youngtimer, Exclusive/Sportscar) nu drie leuke bekers plus nog eentje voor de Oudste aanwezige Japanse auto.
Vorige week zondag heb ik de route verfijnd en nagereden. Een leuke rit van ongeveer 70 km.

Een paar foto's van onderweg (helaas de echt mooie plekjes kom je zelf tegen, ik was er voorbij voordat ik het wist en had niet genoeg tijd om elke keer te stoppen en terug te rijden):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ingang parkeerweiland (meetingplaats) niet doelgroepauto's.

Aanmelden kan nog steeds via marco@tacn.nl plus geef je komst ook even aan in dit topic voor je mede clubleden.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Eindelijk door een megalading e-mails heen geworsteld.

We schieten op naar de 100 doelgroep auto's. ;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie