MR2PUNTfreak's project
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
Zo vandaag de MR2 maar eens uit het stof getrokken, zo wat is ze vies, straks maar even een poetsbeurt geven.
Vandaag maar even wat dingen gedaan die nog altijd moesten gebeuren, turbokap geplaatst, tweeterkapjes vervangen door nieuwere versie.
Deurcontact binnenverlichting vervangen, werkte al jaren niet.
Vandaag maar even wat dingen gedaan die nog altijd moesten gebeuren, turbokap geplaatst, tweeterkapjes vervangen door nieuwere versie.
Deurcontact binnenverlichting vervangen, werkte al jaren niet.
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
Dank u, nu alleen nog de laatste onderdelen naar de spuiter en dan is ze, denk ik, helemaal af.
Voorlip moet nog in kleur heb nog een middenpaneel liggen die in de kleur van de auto moet, kijken of dit mooier lijkt als een zwarte, spatlappen en skirts.
Maar dat komt allemaal nog wel eens.
Zo is hij ieder jaar toch net even weer iets anders, en raak je er ook niet op uitgekeken.
Ohja en de deur pasasagierskant krijgt een wratje.
Voorlip moet nog in kleur heb nog een middenpaneel liggen die in de kleur van de auto moet, kijken of dit mooier lijkt als een zwarte, spatlappen en skirts.
Maar dat komt allemaal nog wel eens.
Zo is hij ieder jaar toch net even weer iets anders, en raak je er ook niet op uitgekeken.
Ohja en de deur pasasagierskant krijgt een wratje.
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
mr2PUNTfreak schreef:Vandaag even verder gegaan met de laatste dingetjes, draden getrokken voor de oliedruk en olie temp. meters.
De sensor van de snelheidsmeter in de versnellingsbak gewisseld voor de oude.
Daarna even laten warm draaien en koelsysteem ontlucht en bijgevuld.
Hoop ik dat ik morgen tijd heb voor de ontsteking op tijd zetten, hij ploft wat in de uitlaat, en varieert wat in toerental.
En dan kan ik als het allemaal meezit morgenavond even zijn eerste testrit maken.
Waarom werd de sensor van de snelheidsmeter vervangen ?
Was dat nodig i.v.m. de swap of was hij gewoon defect ?
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
Mijn kilometerteller wordt nog mechanisch, dus met een kabel aangedreven, terwijl de laatste versie's, dus waar ik naar geswapt heb, dit electronisch is. Dus de elctronische sensor heb ik vervangen door de oude mechanische.J.D.B. schreef:Waarom werd de sensor van de snelheidsmeter vervangen ?
Was dat nodig i.v.m. de swap of was hij gewoon defect ?