Meters inbouwen sw22

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jak
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:54
Type MR2: AW11

Meters inbouwen sw22

Bericht door jak »

Hallo ik ben op zoek naar foto s en info om drie meters in te bouwen!!
Het gaat om een turbodruk meter een olie temp meter een voltmeter.
Ik wil die boven de radio inbouwen.
Wie kan mij helpen met info???
Alvast bedankt gr jak:)
Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Bericht door BlackTubby »

GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
Gebruikersavatar
jak
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door jak »

Ja zoiets ben ik van plan!!
Ben nu nog opzoek naar wat mer info en pics
franksmits

Bericht door franksmits »

neem je geen a-stijl van mr2 eddy? :)
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Afbeelding

Zoiets heb ik nu, en de verbeterde versie ligt zoals zoveel al een tijdje op de plank.
Ik wil de klokjes per se onder de radio. Omdat de radio een behoorlijk dik front heeft. Bovenin past dat aardig onder de roosters kwa dikte. Als ik de radio onder zou zetten, worden de knoppen voor verwarming en ventilatie nogal afgedekt. Da's niet handig.
Ook ik zal uit een plaatje alu een exacte kopie maken van het gehele 2DIN deel, met uitsparingen voor alles. Mat zwart natuurlijk, geen blingbling anders steken de klokjes er niet mooi tegen af.
En ik zal het wat beter en vooral mooier vastzetten, dit is niks zo.

Ander detail. De verlichting in de meters waren kleine gloeilampjes. Da's leuk, maar erg warm voor de radio erboven en da's niet goed voor de levensduur. De lampjes zijn dus vervangen door blauwe LED's. Nee, een donkerfoto heb ik niet.

Rechts uitvergroot wat ik er op aflees. Niets nieuws natuurlijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Bericht door BlackTubby »

Of gewoon de Defi bestellen. ;)
Afbeelding
GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
jrb

Bericht door jrb »

Tja iedereen wil wel defi of apexi meters maar dan moet je wel een stuk meer in de buidel tasten :-/
Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Bericht door BlackTubby »

jrb schreef:Tja iedereen wil wel defi of apexi meters maar dan moet je wel een stuk meer in de buidel tasten :-/

Ben wel benieuwd hoeveel dat verschil dan is. Je wilt meters die de juiste waardes aangeven neem ik aan. Als het voor de looks is dan kun je ook een stikker plakken. ;) Tel eens drie goede meters met de juiste kabels, voelers en montageplaat/ a-stijl houder bij elkaar op.
Op welk bedrag zit je dan?
GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Alleen zou ik de volt meter weg laten en daar voor een oli drukmeter voor nemen
franksmits

Bericht door franksmits »

Ik ben daar +- 200 voor JOM gauges kwijt (inclusief sensors en kabels), 90 voor de a-stijl houder.

Zijn uiteraard geen Defi/hks gauges, maar goed genoeg om geld te besparen en volgens zeggen goede kwaliteit in verhouding met auto-style troep :D.
Gebruikersavatar
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 350
Lid geworden op: 01 jan 2007, 18:09
Type MR2: SW20/21/22
Contacteer:

Bericht door BlackTubby »

franksmits schreef:Ik ben daar +- 200 voor JOM gauges kwijt (inclusief sensors en kabels), 90 voor de a-stijl houder.

Zijn uiteraard geen Defi/hks gauges, maar goed genoeg om geld te besparen en volgens zeggen goede kwaliteit in verhouding met auto-style troep :D.
Dan scheelt het dus haast niets. € 317,- van Japan tot in mijn huis. (en daarna in de 2 ;D )

Dus misschien best eens een overweging waard?
GReddy 1995 JDM MR2 GT Turbo klik hier
Afbeelding
franksmits

Bericht door franksmits »

Dan zou ik het inderdaad zonder problemen ook doen, alleen ik wil hem met boost pressure :)

(komt helaas een alpine w202 double din in :) )
Plaats reactie