koplampen naar h4 omzetten
Moderator: Pieten
koplampen naar h4 omzetten
Hoi,
Aangezien ik een setje H4 bi-xenon heb besteld, vroeg ik mij af of dit in de USDM turbo kan, in de standaard lampen.
Het schijnt dat deze dicht gekit zitten en dat de lamp 'houder' lastig te vervangen is.
Nu kun je bij rpmgarage van die lampen kopen waarbij de h4 ' projector' zit. Kunnen deze zo in mijn 91 usdm turbo? Ik weet dat ze in japan rechts sturen, maar weet niet zeker of ze ook op de andere rijbaan rijden. Als dit wel zo is, neem ik aan dat het lichtbeeld van die lampen verkeerd om is?
Iemand hier ervaring mee ?
Aangezien ik een setje H4 bi-xenon heb besteld, vroeg ik mij af of dit in de USDM turbo kan, in de standaard lampen.
Het schijnt dat deze dicht gekit zitten en dat de lamp 'houder' lastig te vervangen is.
Nu kun je bij rpmgarage van die lampen kopen waarbij de h4 ' projector' zit. Kunnen deze zo in mijn 91 usdm turbo? Ik weet dat ze in japan rechts sturen, maar weet niet zeker of ze ook op de andere rijbaan rijden. Als dit wel zo is, neem ik aan dat het lichtbeeld van die lampen verkeerd om is?
Iemand hier ervaring mee ?
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Is het niet zo dat als je die H4 lampen in deze behuizingen zet dat je een onwijs verstrooid lichtbeeld krijgt?
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 aug 2008, 23:57
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
De H4 bi-xenon lampen kun je gewoon er inzetten. Ze hebben dezelfde maat als de gewone H4, ze gaan dus in de H4 houder.franksmits schreef:Hoi,
Aangezien ik een setje H4 bi-xenon heb besteld, vroeg ik mij af of dit in de USDM turbo kan, in de standaard lampen.
Het schijnt dat deze dicht gekit zitten en dat de lamp 'houder' lastig te vervangen is.
Gaat de koop nu wel door?
link naar de blog van mijn MR2 --> F360 project.
- tilma800
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Bij mij wel, zaten gewoon H4 lampen in (van Bosch, maar ze zijn er ook van Hella, het is een standaard formaat lamp behuizing). Als het goed is is dit bij de import vervangen om aan de Europese/Nederlandse regelgeving te voldoen.
In Amerika rijden ze inderdaad rond met behuizingen waar de lamp in is geïntegreerd.
In Amerika rijden ze inderdaad rond met behuizingen waar de lamp in is geïntegreerd.
franksmits schreef:In de 91 mr2 turbo zit geen H4 (geloof ik)
Als dat wel zo is neem ik hem sowieso :p
zelfs een AW11 heeft H4;D
dus moet gewoon passen. als het geen Japkoplampenzijn... no problemo met je lichtbeeld voor de apk
en nee heb geen ervaring met niksnos, maar H4 is H4 ;-)
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.