Frank's Turbo

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

gidonlamboo schreef:Klinkt al beter....er zit dus weer schot in.
Gelukkig wel zeg! Beter dat hij nu iig WEL goed aangepakt gaat worden! En alsnog hopen dat je flink wat vergoeding gaat krijgen van de beun!
jack
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:05
Type MR2: AW11

Bericht door jack »

Frank heel veel succes,en dat je weer snel aan het rijden bent
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

mooi dat je nu een andere ( goede ) spuiter hebt gevonden,

nu maar hopen dat je project snel afgerond is, veel suc6
franksmits

Bericht door franksmits »

thnx all
franksmits

Bericht door franksmits »

Inmiddels schade taxatie binnen, totaal waarde van 6000 euro. Dat gaat naar de rechtsbijstand. Ik ga voor de zekerheid deze zaak ook melden bij klaverblad rechtsbijstand. Heb ik in iedergeval wat meer kans op een vergoeding.

Wanneer ik akkoord geef, kunnen ze met de auto beginnen!
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Heb je in dat geval wel nog iets aan de bodykit? Aangezien hij toch nog bij Joshma ligt.
franksmits

Bericht door franksmits »

Als ik het totale bedrag vergoed krijg lijkt het me duidelijk. Maar dit gaat volgens de DAS 6 tot 9 maanden duren... Ik neem aan dat de set tegen die tijd al weg is..

Vervelende is dat ik nu al het geld wat ik samen met mijn vrouwtje verdien, eerst naar het huis gaan en alle vaste lasten en daarna resulteerd in zakgeld. Dat gaat niet meer zo hard helaas. Ik zou de kit dan moeten kopen wanneer ik het bedrag vergoed krijg..

Ze gaan in iedergeval eerst 2150 terug halen omdat dit 'bewezen' kan worden. De schade gaat naast dat project lopen.
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Het is een kwestie van afwachten wat de toekomst (qua bodykit dan) nog gaat brengen..
franksmits

Bericht door franksmits »

ze zijn inmiddels begonnen met het kaalmaken (tot aan het zilver...)
Plaats reactie