Het einde is in zicht...

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Het einde is in zicht...

Bericht door Christopher »

Vandaag heb ik de MR2 klaar gemaakt voor de verkoop. De middendemper van de uitlaat is vervangen en gelukkig daarmee (denk lambdasensor) ook het inhouden van de motor. Hij rijdt nu echt weer super! En zo wil ik hem ook kunnen doorverkopen.

Hier en daar zijn er nog wel wat puntjes voor de volgende eigenaar om aan te pakken, maar dit zijn vooral schoonheidspuntjes. Deze week komt een persoon, die mijn MR2 heeft gebruikt als trouwauto, om te kijken of hij hem wil kopen.

Tja, en dan is het over voor mij met de MR2. Er komt wel wat voor terug, maar wat precies zijn we nog niet over uit. Het wordt in ieder geval een grote, luxe auto met power. En grote kans dat het uit Zweden komt :)
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Christopher schreef:Het wordt in ieder geval een grote, luxe auto met power. En grote kans dat het uit Zweden komt :)


Heel goed! ;D
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Volvo 850 T5?

A-stijl + toebehoren ook al verwijderd?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Surferdude schreef:Volvo 850 T5?

A-stijl + toebehoren ook al verwijderd?
Je krijgt een PM :)
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Op dit moment zitten we inderdaad te twijfelen tussen:

- Volvo 850 T5
- Volvo V40 T4
- Saab 9000 2.3 FPT
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Christopher schreef:Op dit moment zitten we inderdaad te twijfelen tussen:

- Volvo 850 T5
- Volvo V40 T4
- Saab 9000 2.3 FPT

Een 850 T5, op zich niks mis mee, al hebben ze al wel veel km's erop. En een S/V70 2.5T of T5 kosten amper meer. Wel veel steviger/nieuwer dat die aandoen.

V40 T4: neem wel een phase2 model (of de facelift daarvan) die zijn veel uitgeballanceerder en verfijnder dan de eerste serie. En wil je een versie de helemaal alles mooi op de weg krijgt qua vermogen; neem dan de 2.0T ipv de T4.

Saab 9000 is ook een mooie auto, zeker de Aero is erg snel, nadeel is alleen dat ze zooooooooooooo weinig waard zijn als je er weer van af wilt.
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Saab 9000 heb ik al gehad en dat was echt een van de fijnste auto's die ik gehad heb.

V40 2.0T is inderdaad ook nog een optie. Verschil met T4 is niet eens heel erg groot. Maar voordeel is dat T4 vaak voller uitgerust zijn.

V70 vind ik minder mooier dan de 850, op de een of andere vreemde manier :)

Hoge KM's interesseren me niet :)
Gebruikersavatar
FreshPrince
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 285
Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38

Bericht door FreshPrince »

Christopher schreef:V70 vind ik minder mooier dan de 850, op de een of andere vreemde manier :)
V70 classic is ook maar een vale restyle van de 850...
Voor echte power zou ik voor een 850 R gaan ;) en dan dus niet de T-5R. RICA chipje erop en je zit op de 300 PK ;D
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Tja.. Maar die dingen zijn helaas onbetaalbaar voor mij ;) En zoveel power hoef ik niet. Ik ben niet eens degene die de meeste kms met de auto gaat maken ;)
Gebruikersavatar
FreshPrince
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 285
Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38

Bericht door FreshPrince »

Christopher schreef:Tja.. Maar die dingen zijn helaas onbetaalbaar voor mij ;) En zoveel power hoef ik niet. Ik ben niet eens degene die de meeste kms met de auto gaat maken ;)
Ze zijn inderdaad aan de prijzige kant...indien je ooit wilt kan je van een T-5 ook nog een R maken :P
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

En hij is (onder voorbehoud) verkocht :) Ik denk dat jullie binnenkort een nieuwe member mogen verwelkomen!
Gebruikersavatar
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 jan 2009, 16:00

Bericht door ruud1337 »

beetje nieuwschierig, maar waarom doe je hem weg? Te weinig ruimte?
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Nee, er zit geen gezinsuitbreiding aan te komen :P

Maar ik heb er amper meer tijd/geld voor om er echt van te maken wat ik er van wil maken. Wanneer ik een eigen parkeerplaats/garage zou hebben, had ik hem denk ik wel gehouden. Maar nu ga ik liever voor een leuke en jongere auto die we het hele jaar door dagelijks kunnen gebruiken.
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

En helaas, verkoop gaat niet door. Persoon kon helaas het bedrag niet rond krijgen :( Dan maar Marktplaats e.d. proberen :)
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Lekker dan, irritante situatie is dat.. succes met de verkoop.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ik was van de week bij een klant van me en die doet nogal wat met leuke Volvo's.

Hij heeft nog een 850 T5 of R staan voor een leuk prijsje, net als een Classic V70 T5 en wat jongere T5én en Rretjes (R 2005 is onderweg) en... nog veel mooier en fijner: Legacy 3.0R AWD.:-)

Was voor hem ook een grote verrassing (voor mij niet) toen hij ermee terug kwam uit het Italianenland.

Linkje: www.benaco.nl, noem mijn naam maar, dan komt alles goed.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Thanks, ik zal er over nadenken. Eerst moet ik de MR2 verkopen :)
Gebruikersavatar
MRobbert
Zere vingers van het typen..
Berichten: 577
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:20
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MRobbert »

MarcoTwo schreef:Ik was van de week bij een klant van me en die doet nogal wat met leuke Volvo's.

Hij heeft nog een 850 T5 of R staan voor een leuk prijsje, net als een Classic V70 T5 en wat jongere T5én en Rretjes (R 2005 is onderweg) en... nog veel mooier en fijner: Legacy 3.0R AWD.:-)

Was voor hem ook een grote verrassing (voor mij niet) toen hij ermee terug kwam uit het Italianenland.

Linkje: www.benaco.nl, noem mijn naam maar, dan komt alles goed.

Wow, die subaru die wil ik wel:eten:
Iemand interesse in een Daihatsu YRV-turbo uit 2002::)

Groet Robbert
MR2-loos:*( rijdend in een Mitsubishi ASX:D
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Dan doe je niet meer aan downgrading, maar flink upgraden (grote cinderinhoud). Hij heeft wel een erge 'hebben' factor inderdaad, alles zit er op (schuifdak, navi, elektrische stoel, leder, bixenon, automaat, 17").

YRV-T inruilen?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Ejonk

Bericht door Ejonk »

Een elektrische stoel?!
Pas :)
Plaats reactie