Stock bov
Moderator: Pieten
- Leliev
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 4462
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Kom op jongen. Waar blijf je nou met je PK's? Ik ben afgelopen maandag nog geweest. Wees dan zo eerlijk dat je met feiten komt.
Hier mijn uitdraai.
Hier mijn uitdraai.
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
mooi een 330hp toch..kijk er echt naar uit.frankie-turbo schreef:ik ben iig van de partij als die race ooit nog gebeurd....
zoals ik al eerder zei : dan ga ik om hem heen slalommen..
dit vind ik nou leuk..
rwd
licht van gewicht
veel vermogen..
en je was nog sneller dan roderick
en wat zei je nou appels met peren he.
appels met racelogic
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
nee appels met peren.. de manier hoe jij redeneerd gaat gewoon niet op in de praktijk.. je snapt gewoon totaal de variabelen niet, en dat kunnen we uit blijven leggen maar dat dringt toch niet tot je door
als je wint van een auto met 500pk.. wil dat niet zegge dat jij meer vermogen hebt. je start reactie bij vertrekken kan je de winst al opleveren, ookal heb je de helft van het vermogen van de andere..
en met jou vermogen heeft je TRC alleen nut in de eerste versnelling.. en eigenlijk dan niet eens want als je goede banden hebt kun je met dat vermogen zonder spinnende wielen heel erg snel wegrijden, sneller als met TRC, want die vreet altijd meer vermogen weg als dat nodig is, puur omdat je hem nooit perfect afgesteld krijgt,
zo gauw je in de 2de versnelling zit doet heel je racelogic niets meer naast flatshift, maar ook daar heb je geen winst van.. je load valt weg zo gauw je de koppeling induwt en dus ook je redement vanuit de turbo, wellicht hou je iets meer druk over na schakelen, maar dat geeft je geen winst bij een sprint, de winst voor het niet in hoeven drukken van je gaspendaal is er niet, omdat je dit bij snel schakelen op de normale manier tegelijk doet met de koppeling indrukken en loslaten
anti-lag daarin tegen wel.. deze houdt de turbodruk maximaal.. maar flatshift niet, dat is alleen leuk voor luie mensen die zen poot niet van het gaspendaal willen halen.. of voor de gene die een sequentiele bak hebben (daar is flatshift eigenlijk voor bedoeld)
maargoed.. ik ben er heilig van overtuigd dat undaground hier de winnaar is
en als je dat keihard wil bewijzen zullen we toch een meeting moeten organiseren.. maar dan zul je wel weer ergens een smoes hebben
p.s. ik ben maar minimaal sneller als roderick.. voornamelijk op hoge snelheid ben ik sneller.. waarschijnlijk door mijn grotere intercooler en het daarbij gegenereerde koppel. ik ben op 1bar druk net zo snel als roderick op 1,2 bar.. op de zelfde druk ben ik wel sneller ja.. maargoed ik heb dan ook geen comfort, tapijt,radio, bling bling meer..
als je wint van een auto met 500pk.. wil dat niet zegge dat jij meer vermogen hebt. je start reactie bij vertrekken kan je de winst al opleveren, ookal heb je de helft van het vermogen van de andere..
en met jou vermogen heeft je TRC alleen nut in de eerste versnelling.. en eigenlijk dan niet eens want als je goede banden hebt kun je met dat vermogen zonder spinnende wielen heel erg snel wegrijden, sneller als met TRC, want die vreet altijd meer vermogen weg als dat nodig is, puur omdat je hem nooit perfect afgesteld krijgt,
zo gauw je in de 2de versnelling zit doet heel je racelogic niets meer naast flatshift, maar ook daar heb je geen winst van.. je load valt weg zo gauw je de koppeling induwt en dus ook je redement vanuit de turbo, wellicht hou je iets meer druk over na schakelen, maar dat geeft je geen winst bij een sprint, de winst voor het niet in hoeven drukken van je gaspendaal is er niet, omdat je dit bij snel schakelen op de normale manier tegelijk doet met de koppeling indrukken en loslaten
anti-lag daarin tegen wel.. deze houdt de turbodruk maximaal.. maar flatshift niet, dat is alleen leuk voor luie mensen die zen poot niet van het gaspendaal willen halen.. of voor de gene die een sequentiele bak hebben (daar is flatshift eigenlijk voor bedoeld)
maargoed.. ik ben er heilig van overtuigd dat undaground hier de winnaar is
en als je dat keihard wil bewijzen zullen we toch een meeting moeten organiseren.. maar dan zul je wel weer ergens een smoes hebben
p.s. ik ben maar minimaal sneller als roderick.. voornamelijk op hoge snelheid ben ik sneller.. waarschijnlijk door mijn grotere intercooler en het daarbij gegenereerde koppel. ik ben op 1bar druk net zo snel als roderick op 1,2 bar.. op de zelfde druk ben ik wel sneller ja.. maargoed ik heb dan ook geen comfort, tapijt,radio, bling bling meer..
denk dat je dat systeem maar eens zelf moet ervaren
als we naast elkaar staan.
dan zullen de meeste theorieen zo de prullebak in kunnen.
overgens is trc altijd actief welke versnelling dan ook.
launch alleen de 1e natuurlijk
en flatshift in alle versnellingen.
trc is variabel in te stellen meer of minder wiel spin
ervaren of een onervaren rijder
rij op stock boost 0.9 dus
als we naast elkaar staan.
dan zullen de meeste theorieen zo de prullebak in kunnen.
overgens is trc altijd actief welke versnelling dan ook.
launch alleen de 1e natuurlijk
en flatshift in alle versnellingen.
trc is variabel in te stellen meer of minder wiel spin
ervaren of een onervaren rijder
rij op stock boost 0.9 dus
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
dus jij hebt op 0,9 bar wielspin bij 120km/h? terwijl ro en ik dat met meer vermogen en bredere banden niet hebben?
TRC werkt ALLEEN ALS JE WIELSPIN HEBT, en dat heb jij boven de 40km/h niet meer.. alleen bij nat weer (alleen bij heel erg nat weer), maar dan trekt TRC 200pk van de 275 die je hebt weg.. en kom je dus alsnog niet harder weg als iemand die zijn gaspendaal wel kan doseren
TRC is alleen leuk als je zoveel vermogen hebt dat je het never nooit in de eerste 3 versnellingen op de weg kan zetten. en je turbo zo groot is dat je niet kan doseren met het gaspendaal
de rede waarom diverse fabrikanten TRC op hun auto's monteren is omdat dan ook de mensen zonder skills niet bij de eerste bocht uit de showroom crashen, puur uit veiligheid.. niet omdat dit nou zoveel sneller is
launch control is gewoon puur een verstelbare rev limiter.. je zet gewoon je max toerental op 4000rpm(bijvoorbeeld).. dit is geen mega hokus pokus..
nogmaals, je hebt geen antilag dus je launchcontrole bouwt geen turbodruk op.. en dus doet het niet meer als dat je voetmatig je rpm op 4000 houdt.
jou hele racelogic is weggegooid geld op de manier zoals jij het gebruikt, je hebt er echt helemaal geen baat bij.
het hoort thuis in de Supra MKIV van men maat uit someren, 3,2L 2JZGTZE
980pk twincharged met mercedes supercharger en GT45 turbo...
die heeft enkel TRC omdat hij anders bij 250km/h 2x315mm rubbere strepen op de snelweg achter laat... ja dan reed ik ook niet graag zonder TRC
TRC werkt ALLEEN ALS JE WIELSPIN HEBT, en dat heb jij boven de 40km/h niet meer.. alleen bij nat weer (alleen bij heel erg nat weer), maar dan trekt TRC 200pk van de 275 die je hebt weg.. en kom je dus alsnog niet harder weg als iemand die zijn gaspendaal wel kan doseren
TRC is alleen leuk als je zoveel vermogen hebt dat je het never nooit in de eerste 3 versnellingen op de weg kan zetten. en je turbo zo groot is dat je niet kan doseren met het gaspendaal
de rede waarom diverse fabrikanten TRC op hun auto's monteren is omdat dan ook de mensen zonder skills niet bij de eerste bocht uit de showroom crashen, puur uit veiligheid.. niet omdat dit nou zoveel sneller is
launch control is gewoon puur een verstelbare rev limiter.. je zet gewoon je max toerental op 4000rpm(bijvoorbeeld).. dit is geen mega hokus pokus..
nogmaals, je hebt geen antilag dus je launchcontrole bouwt geen turbodruk op.. en dus doet het niet meer als dat je voetmatig je rpm op 4000 houdt.
jou hele racelogic is weggegooid geld op de manier zoals jij het gebruikt, je hebt er echt helemaal geen baat bij.
het hoort thuis in de Supra MKIV van men maat uit someren, 3,2L 2JZGTZE
980pk twincharged met mercedes supercharger en GT45 turbo...
die heeft enkel TRC omdat hij anders bij 250km/h 2x315mm rubbere strepen op de snelweg achter laat... ja dan reed ik ook niet graag zonder TRC
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
frankie-turbo schreef:dus jij hebt op 0,9 bar wielspin bij 120km/h? terwijl ro en ik dat met meer vermogen en bredere banden niet hebben?
TRC werkt ALLEEN ALS JE WIELSPIN HEBT, en dat heb jij boven de 40km/h niet meer.. alleen bij nat weer (alleen bij heel erg nat weer), maar dan trekt TRC 200pk van de 275 die je hebt weg.. en kom je dus alsnog niet harder weg als iemand die zijn gaspendaal wel kan doseren
TRC is alleen leuk als je zoveel vermogen hebt dat je het never nooit in de eerste 3 versnellingen op de weg kan zetten. en je turbo zo groot is dat je niet kan doseren met het gaspendaal
de rede waarom diverse fabrikanten TRC op hun auto's monteren is omdat dan ook de mensen zonder skills niet bij de eerste bocht uit de showroom crashen, puur uit veiligheid.. niet omdat dit nou zoveel sneller is
launch control is gewoon puur een verstelbare rev limiter.. je zet gewoon je max toerental op 4000rpm(bijvoorbeeld).. dit is geen mega hokus pokus..
nogmaals, je hebt geen antilag dus je launchcontrole bouwt geen turbodruk op.. en dus doet het niet meer als dat je voetmatig je rpm op 4000 houdt.
jou hele racelogic is weggegooid geld op de manier zoals jij het gebruikt, je hebt er echt helemaal geen baat bij.
het hoort thuis in de Supra MKIV van men maat uit someren, 3,2L 2JZGTZE
980pk twincharged met mercedes supercharger en GT45 turbo...
die heeft enkel TRC omdat hij anders bij 250km/h 2x315mm rubbere strepen op de snelweg achter laat... ja dan reed ik ook niet graag zonder TRC
laten we maar eens een keertje rijden.. dan kunnen we verder praten.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Zelfs ik moest lachen om Green's Dyno..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Masacur
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 647
- Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
- Type MR2: SW20/21/22
- Locatie: Japan
Oh, en ik maar denken dat 1998 zijn geboortejaar was.Morris52 schreef:@1998mr ik denk dat je beter van naam veranderd ipv je naam te zuiveren, je maakt je onsterfelijk belachelijk zowel in nederland als in Belgie.
Als ne gast van bijna 40j zich op zo'n manier nog moet bewijzen , da zegt genoeg.
Mvg, Guy
Normaal vind ik jouw comments niet grappig, maar deze vond ik weer leuk.1998mr2 schreef:normaal vind ik jou niet grappig maar deze is wel leuk
p.s. "Dont feed the forum trolls " of iets dergelijks.
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50