Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.
Moderator: Pieten
Green Goblin
Berichten: 12095 Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Green Goblin » 19 nov 2011, 00:32
Ik had speciaal nootjes gehaald, maar het bleken nacho cheese te zijn...
Gelukkig was er niet veel te doen vanavond in onze soap...
El Butre
Berichten: 1584 Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door El Butre » 19 nov 2011, 00:42
nacho cheese.... blech! Dat wordt morgen weer turbuletie....
Green Goblin
Berichten: 12095 Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Green Goblin » 19 nov 2011, 00:46
Nee hoor, maar aan de nibbits gegaan, cheese is niet mijn ding...
El Butre
Berichten: 1584 Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door El Butre » 19 nov 2011, 00:51
*vraagt zich ernstig af of de vetpan aanzetten een optie is*
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Leliev » 19 nov 2011, 10:14
Vlam in de pan lijkt me grappig..
El Butre schreef: Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef: Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973 Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11
Bericht
door Sherwin » 19 nov 2011, 12:00
GEWELDIG dit topic hahahahahaha!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Leliev » 19 nov 2011, 17:26
Waar blijft de lol dan?
El Butre schreef: Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef: Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
krijger
Berichten: 3000 Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:
Bericht
door krijger » 19 nov 2011, 17:27
Leliev schreef: Waar blijft de lol dan?
Die is nu zijn dynosheet aan het bewerken, hahaha;D
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025 Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door johnwoo » 23 nov 2011, 09:55
Oh, en ik maar met een zak geld naar joshma om een dik blok te laten bouwen... ik had dus net zo goed een 1998mr2-tuned stock gen3 kunnen pakken voor 400pk
Die forged internals, dik brandstofsysteem, EMS enzo zijn gewoon totaal overbodig
Als 'ie gemapt is en ik eens een dynodagje kan bijwonen durf ik wel een dyno sheet te plaatsen
Green Goblin
Berichten: 12095 Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Green Goblin » 23 nov 2011, 10:23
@johnwoo, ik wil er ook alvast wel een voor je tekenen hoor !
Morris52
Knop gevonden hoor !
Berichten: 16 Lid geworden op: 21 aug 2011, 09:18
Bericht
door Morris52 » 23 nov 2011, 18:34
Ik heb een dynosheetje gevonden van 400wpk , we kunnen misschien een kopie maken.
[youtube]hbN4Kxgzh2g&feature=related[/youtube]
Surferdude
Berichten: 7723 Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Surferdude » 30 nov 2011, 12:16
1998mr2 schreef: Volgend week staat er een dyno sheet van 400hp
In dit draadje
Dit is een quote van 14 November, nu is het de 30e en nog steeds geen dyno uitdraai van 400hp. We kunnen er nu dus van uit gaan dat 1998mr2 zijn beloftes niet nakomt en dikke poep praat.
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419 Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11
Bericht
door jeroencharite » 30 nov 2011, 12:23
Surferdude schreef: Dit is een quote van 14 November, nu is het de 30e en nog steeds geen dyno uitdraai van 400hp. We kunnen er nu dus van uit gaan dat 1998mr2 zijn beloftes niet nakomt en dikke poep praat.
:applaus-smiley::applaus-smiley:
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11
Bericht
door Arnie » 30 nov 2011, 12:58
Mr. google is stiekem een meisje :
[youtube]MdDp9KpF6qI[/youtube]
Fun is not a Straight line, have fun.
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973 Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11
Bericht
door Sherwin » 30 nov 2011, 13:02
Surferdude schreef: Dit is een quote van 14 November, nu is het de 30e en nog steeds geen dyno uitdraai van 400hp. We kunnen er nu dus van uit gaan dat 1998mr2 zijn beloftes niet nakomt en dikke poep praat.
volgens mij is de poep die hij praat nog slap...
Kijk als hij 400 paarden aan het kopen is en een bank aan het bouwen is waar ze allemaal op passen, dan neem ik mijn woorden terug, anders niet:kus:
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11
Bericht
door mr2PUNTfreak » 30 nov 2011, 15:10
Wordt een beetje moe van dit arrogante mannetje, wordt tijd dat ie een andere hobby gaat zoeken...........
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Leliev » 30 nov 2011, 17:37
Origami bijvoorbeeld? Kan die 400 paarden vouwen..
El Butre schreef: Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef: Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973 Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11
Bericht
door Sherwin » 30 nov 2011, 18:01
Leliev schreef: Origami bijvoorbeeld? Kan die 400 paarden vouwen..
HAHAHAAH:dux-blij_thumb-up:
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
-MR2-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 333 Lid geworden op: 02 nov 2009, 16:07
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door -MR2- » 30 nov 2011, 18:29
wat een bullshit verteld die kerel toch.. waar heb je die dyno gegevens dan 1998mr2
1998mr2
Berichten: 1043 Lid geworden op: 12 mar 2010, 09:26
Bericht
door 1998mr2 » 30 nov 2011, 19:40
we gaan maar eerst sprinten.
serwin
en frankie
geen woorden, printjes maar sprintjes
dyno zien jullie dan. op die dag op mijn zij raampje