Zwarte MR2 SW20 '91 op TE37's

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Zwarte MR2 SW20 '91 op TE37's

Bericht door GT4Ever »

Helaas, met pijn in mijn hart moet ik mijn MR2 verkopen. Er is de afgelopen jaren heel wat werk in de auto gaan zitten en hij is nu helemaal klaar om nog een lange tijd plezier van te hebben. Alleen jammer genoeg krijg ik hem niet geïmporteerd in Oostenrijk (ben enkele weken geleden geëmigreerd). Daarom breng ik de auto over 2 weken terug naar Nederland voor de verkoop. Ik ben dan zelf maar 1 dag in Nederland, maar een vriend van me of mijn vader kan de verdere verkoop afhandelen.

Het gaat om een Zwarte MR2 SW20 T-Bar uit `91. Alleen de carrosserie, de voorbumper, achterbumper en ABS systeem zijn origineel uit ' 91. De motor, veel van de panelen, interieur subframe, remmen komen van mijn vorige MR2 (`93). Hierdoor is de auto helemaal naar `93 specs ondanks dat het een `91er is. Veel onderdelen zijn inmiddels vervangen voor kwaliteits-aftermarket onderdelen. De auto heeft inmiddels 175.000km op de teller, het blok heeft ongeveer 135.000 km gelopen. Het blok gebruikt nog helemaal geen olie (afgelopen 5000km is het oliepijl niks gezakt).
- Gen 2, 3SGE (156PK)
- ABS
- `93er deuren, dus met verstevegings-balken
- `93er subframe
- Lederen deurpanelen
- Remmen compleet gereviseerd met originele Toyota onderdelen (`93er remklauwen)
- Bigbrake kit
- Gegroefde en geperforeerde remschijven rondom (Voor Supra TT, achter Mazda RX8 )
- Goodridge RVS remleidingen
- NGK laser Platinum bougies (2 maanden oud)
- Magnicor KV85 Competition 8.5mm silicon bougiekabels (2 maanden oud)
- K&N luchtfilter
- Mongoose Decat uitlaat (De originele katalysator heb ik ook nog)
- Tein SuperStreet schroefset
- Tein pillowball topmounts
- Tein racing springs (voorkant)
- Tein strutbar voor
- Cusco strutbar achter
- 94+ achterlichten met modificatie zodat alle 4 de lampen branden
- 94+ origineel 3e remlicht
- Origineel 94+ witte knipperlichten in de voorbumper
- Origineel 94+ Toyota bumperlip
- Achter spatborden uitgerold om ruimte te maken voor de velgen (gedaan door Dreamworks Cartuning)
- Ramen rondom geblindeerd (binnen legale marges, certificaat aanwezig) (gedaan door STI Tint)
- Autoalarm met centrale vergrendeling op afstandbediening
- Recaro DC2 stoelen (Honda Civic Type-R) Zijn niet in perfecte staat, maar originele lederen stoelen in zeer goede staat heb ik ook nog.
- OMP Velocita Superleggero stuur (1 maand oud) (originele stuur is nog aanwezig)
- 17‘ Rays Engineering Volk Racing TE37 voor (7,5J)
- 18’ Rays Engineering Volk Racing TE37 achter (8,5J)
- 215/40 Pirelli P Zero Nero voor (zgan)
- 235/40 Pirelli P Zero Nero achter (zgan)
- Rays medium black wheel lock nuts
- Sony auto radio



Sinds reviseren van de remmen en het monteren van alle aftermarket onderdelen heb ik er maar 5000 km mee gereden, al die onderdelen zijn dus nog ZGAN. Ik heb de auto vorige maand vierkant uit laten lijnen en balanceren door The Autosport Company in Waalwijk. Nog een paar bijzonderheden voor een MR2: de dorpels zijn nog keihard, de antenne werkt nog en de auto heeft een Nederlandse achterspoiler die dus geen luchtbelletjes problemen heeft :-P


Is deze auto dan de perfecte auto? Bijna, hij blijft natuurlijk 23 jaar oud, dus er zijn best wel een paar imperfecties, maar het zijn er niet veel. De auto is nooit opnieuw gespoten dus de lak is niet perfect meer op alle plekken, maar ook zeker niet slecht! Er zit een deuk net boven de luchtinlaat aan de linker zijkant, deze is mogelijk wel te verwijderen maar makkelijk is het niet. Er zitten drie gaatjes in het dashboard aan de bijrijderskant waar de vorige eigenaar eens een carkit gemonteerd heeft gehad. En de audio installatie is niet echt denderend, zit een goede radio in, en goed werkende boxen, maar de geluidskwaliteit is niet echt geweldig. De velgen hebben een beetje stoeprand-schade, niks heel ernstigs, op de buitenlip een paar krassen.

Mijn vraagprijs is 4300 EUR . Maar dit is een vraagprijs en hier kan zeker over gepraat worden. Mocht je interesse hebben en een afspraak willen maken heb dan nog wel heel even geduld, de auto is na 20-09-2013 pas weer in Nederland voor de verkoop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Voor meer info:
Thrll project pagina: h[url=ttp://thrll.com/car/1991-toyota-mr2-13054]ttp://thrll.com/car/1991-toyota-mr2-13054[/url]
Projecttopic: http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=8908
Afbeelding
bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Bericht door bankma »

6.000 vind ik wel erg aan de hoge kant, in deze tijd zou ik het knap vinden als dat je lukt..!

Succes met de verkoop van je emmer..
:dux-blij_thumb-up:
Dilbert
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 nov 2010, 14:56

Bericht door Dilbert »

Ik vind de prijs gezien de staat en verbouwde onderdelen gerechtvaardigt.
Het lijkt een auto voor vele onbezorgde KM's.

De mijne staat voor een hogere vraagprijs te koop.
Vanwege de vriendelijke "clubgenoten" die alles te duur vinden, heb ik mijne bewust niet op deze Website te koop gezet.
Succes met de verkoop. Laat je niet ontmoedigen.
Probeer de auto "over de grens" aan te bieden.
Niet meedoen aan Krisis Schmiesis, laat de roebel rollen!
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Voor een mooie, strakke als deze met bovengenoemde modificaties is het opzich geen verkeerde prijs! Vooral de TE37's en Recaro's zijn echt mooi!
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Bericht door GT4Ever »

Ik weet dat de prijs misschien wel vrij hoog is, maar er zit inderdaad voor veel meer aam werk en onderdelen in. Natuurlijk krijg je dit nooit allemaal terug als je de auto verkoopt maar daarom is het ook een vraagprijs, er valt best nog wel wat aan te doen. Als iemand een goed bod doet ben ik best over te halen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Bericht door GT4Ever »

De auto staat inmiddels al weer een tijdje in Nederland. Vanaf nu staat hij officieel te koop en is hij te bezichtigen in de showroom van Autobedrijf Vrielo in Nieuwegein:

Parkerbaan 3
3439 MC Nieuwegein
http://www.vrielo.nl/

Nieuwe vraagprijs is €4300,-

Mocht je interesse hebben maar niet de mogelijkheid hebben om op de openingstijden van Vrielo langs te gaan neem dan even contact met me op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Bericht door GT4Ever »

De auto staat nu ook op Marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyo ... 9f8598c624
Afbeelding
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Bericht door GT4Ever »

De auto is verkocht!
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

:dux-blij_thumb-up:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie