Animocheck 2ZZ-GE 192 pk swap
Moderator: Pieten
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Animocheck 2ZZ-GE 192 pk swap
Ik heb een Corolla E12 T sport gekocht uit 2003 met rond de ton aan kms (geen idee of het gedocumenteerd is, er zitten wel boekjes bij) en afhankelijk van de staat van de rest (voorzien van TTE bodykit) hoewel het op de foto's er erg goed uit ziet, heb ik de keuze of hem:
* zo te verkopen (is al een geïnteresseerde voor, dit zou dan op zeer korte termijn moeten gebeuren)
* op Nederlands kenteken te zetten (brengt dan ongeveer 5 mille op verkoopklaar)
* in onderdelen te verkopen, waaronder de bekende ZZW30... 2ZZ-GE 192 pk motor + ECU + 6 versnellingsbak + kabelboom (goingprijs allin € 3.000) wat een ideale Spyder swapkit kan zijn (levend te horen dus!), de rest van de T Sport items zijn ook geliefd, denk (hoop) ik, plus natuurlijk het speciale onderstel, uitlaatsysteem, TTE bodykit, etc.
Nu de vraag (ik heb geen foto, hooguit van het hele voertuig):
Is er animo voor een 2ZZ-GE swapkit of andere items?
mail me gerust op info@maro-autos.nl
Zaterdag ga ik hem ophalen.
* zo te verkopen (is al een geïnteresseerde voor, dit zou dan op zeer korte termijn moeten gebeuren)
* op Nederlands kenteken te zetten (brengt dan ongeveer 5 mille op verkoopklaar)
* in onderdelen te verkopen, waaronder de bekende ZZW30... 2ZZ-GE 192 pk motor + ECU + 6 versnellingsbak + kabelboom (goingprijs allin € 3.000) wat een ideale Spyder swapkit kan zijn (levend te horen dus!), de rest van de T Sport items zijn ook geliefd, denk (hoop) ik, plus natuurlijk het speciale onderstel, uitlaatsysteem, TTE bodykit, etc.
Nu de vraag (ik heb geen foto, hooguit van het hele voertuig):
Is er animo voor een 2ZZ-GE swapkit of andere items?
mail me gerust op info@maro-autos.nl
Zaterdag ga ik hem ophalen.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Wat meer werk en geduld, kan financieel gunstiger zijn, maar gelijk weer weg, scheelt weer een hoop werk en weer centjes voor het volgende.
Momenteel toch erg weinig tijd en de Cuore moet nog verder klaar gemaakt worden en aan de 207CC nog helemaal niets gedaan (het is ook nog geen lente ), zelfs geen RDW bezoekje.
Plus nog veel onderdelen uit te zoeken, op te ruimen en te registreren (prioriteit ná de auto's) dus we blijven lekker bezig.
Momenteel toch erg weinig tijd en de Cuore moet nog verder klaar gemaakt worden en aan de 207CC nog helemaal niets gedaan (het is ook nog geen lente ), zelfs geen RDW bezoekje.
Plus nog veel onderdelen uit te zoeken, op te ruimen en te registreren (prioriteit ná de auto's) dus we blijven lekker bezig.
Lijkt me wel handig om te op te zoeken/vermelden als je em als swapkit wil aanbieden... Heb ff gezocht, zal hoogstwaarschijnlijk een C64 zijn, die heeft dezelfde verhoudingen als de C60. Past iets beter bij de 2ZZ dan de C56/C66 die in de EU-spyders geleverd zijn. Vraag is dan natuurlijk nog wel: Met of zonder LSD...MarcoTwo schreef:Weet ik ut? Misschien weten ervaringsdeskundigen hier meer over te vertellen?
Dan is het nog maar de vraag of je ze direct verkocht krijgt en ze niet maanden bij je blijven plakken voor een paar honderd euro moet je dat risico niet lopem. Zelfs al is het gewild.MarcoTwo schreef:LOL, soms kan wat tijd en geduld meer opleveren.
Bij onze verkoop precies hetzelfde, kan je het direct met mooie winst doorverkopen, gewoon doen. Komt er weer plaats voor iets anders
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Ik bedoel met en zonder kenteken/beurt/poetsbeurt/polijsten/deukjes eruit.
Maar het hele verhaal is anders gelopen.
Een dag verloren met 750 km rijden. Motor bleek zo gaar te zijn als wat, een enorm hard bonkend/kloppend geluid en het leek of 1 cilinder niet goed mee werkte (inwendig geluid, nokkenasprobleem of kantelende zuiger(s)).
Ik heb hem maar laten staan.
Maar het hele verhaal is anders gelopen.
Een dag verloren met 750 km rijden. Motor bleek zo gaar te zijn als wat, een enorm hard bonkend/kloppend geluid en het leek of 1 cilinder niet goed mee werkte (inwendig geluid, nokkenasprobleem of kantelende zuiger(s)).
Ik heb hem maar laten staan.