Vanwege een turbo upgrade heb ik nog een CT20b turbo liggen.
Tijdens gebruik altijd netjes warm gereden en de motor laten koelen alvorens deze uit is gezet. De turbo is werkend van mijn blok gekomen, en verkeert verder in een uitstekende conditie.
Geen axiale speling. Iets radiale speling, wat normaal is als er geen oliedruk op staat.
Geen slijtage aan het compressorwiel te zien.
Ik heb geen moeite gedaan om de turbo mooier te maken dan dat hij is, niet opgepoetst oid. Dus wat je ziet is wat je krijgt, waterleidingen en olieleidingen zitten er ook op.
De CT20b turbo is standaard geleverd op alle JDM gen3 3S-GTE's, indien je je anvraagt of dit een goede updrage is voor een USDM of JDM gen2 3S-GTE dan is dat antwoord JA! Deze turbo spoelt tov een CT26 ongeveer 200 tot 300 rpm trager, maar spoelt dan sneller op en blijft tot ongeveer 6000 rpm voldoende druk geven, daar waar je bij een CT26 vanaf 5000 rpm de koppelkromme flink ziet inzakken.
Voor op een gen2 blok is dit 100% plug & play.
Opsturen is vanwege het gewicht en kans op beschadigingen geen optie, bij vragen bel of app even. Ik ben overdag slecht te bereiken, maar zal dan later terug bellen of appen.(
nul)6425877(nul)9 (Even de bots misleiden )
http://link.marktplaats.nl/m1098689665
€ 425,-
CT20b Turbo
Moderator: Pieten
Re: CT20b Turbo
vraagje welke turbo gebruik je nu ?
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
Re: CT20b Turbo
is die € 425,- inclusief vervanging van je oude turbo door de heer Hilhorst?
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1930
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Re: CT20b Turbo
Sorry heren, vrijwel gelijk een nieuw baasje gevonden via marktplaats. Helemaal vergeten om het hier neer te zetten
Ik heb nu een Precision Turbo 5130
Ik heb nu een Precision Turbo 5130